Vybudovat prosperující agenturu je pěkná dřina

My vám ukážeme, jestli se ta dřina finančně vyplácí. Víme, že nepodnikáte jen proto, abyste zaplatili lidem výplaty a provoz firmy – podnikáte kvůli zisku. Proto byste měli znát ziskovost vašich projektů. A nesledovat jen výši obratu.

2fresh logo

Costlocker jsme si udělali sami pro sebe. Potřebovali jsme v 2FRESH detailní finanční vhled do našeho fungování. Chtěli jsme vědět, kde nám utíkají náklady, jaké projekty jsou nejvíc ziskové a kdo si vydělal na svou výplatu. Abychom byli chytřejší a nerozhodovali se jen na základě pocitů.

- Kamil Skramuský, spolumajitel Costlockeru & 2FRESH
app function

Proč se vyplatí znát ziskovost projektů

Napsal nám jeden zákazník, že vyhráli roční kontrakt s tím, že měsíčně budou klientovi fakturovat 150.000 Kč. Jakmile zadali rozpočet do Costlockeru, spočítali jsme jim, že očekávaná ziskovost měsíčního fíčka je pouze 5 000 Kč. S hrůzou si uvědomili, že všechno v podstatě odteče ve výplatách a v provozu firmy. To bylo impulzem k přenastavení jejich hodinových sazeb a auditu provozních nákladů.

Rozumíme agenturnímu byznysu

Sami jsme 10 let budovali agenturu a víme, co to obnáší. Víme, co všechno musíte řešit, abyste vybudovali fungující firmu. Costlocker jsme postavili na základě skutečných potřeb lidí z agentur jako jsme my sami.

Costlocker vylepšujeme dle potřeb agentur

Nasloucháme vám a věnujeme se jen takovým vylepšením, která jsou pro vás důležitá. Jen za loňský rok jsme dostali 800 podnětů na vylepšení a spoustu z nich jsme už zapracovali.

Najměte si nás jako konzultanty

Nevíte, jak stabilizovat vaše cash flow nebo jak dávat lidem feedback? Finanční řízení projektů je jen začátek. Rádi vám pomůžeme i s dalšími byznys otázkami.